Wit icoon van een beeldscherm

PORTALEN

Klaar voor de toekomst met digitale portalen.

Portalen zijn online afgeschermde digitale omgevingen met self-service-opties waar gebruikers 24/7 toegang tot hebben en daarin eenvoudig zelf online zaken kunnen regelen wanneer het hen uitkomt. Dit klinkt gebruiksvriendelijk en dat is het ook. Voor klanten, leveranciers, medewerkers én uw bedrijf. Een portal biedt alle gebruikers meerwaarde. Laat dus ook uw eigen portal ontwikkelen door Netzozeker.

 

LEES VERDER

Welke portals ontwikkelen wij voor u?

Er zijn verschillende soorten portals. Van klantenportaal tot inkoopportal. Geen portaal is hetzelfde en toch is er een grote overeenkomst: het zijn beveiligde online omgevingen, achter een inlog, en alleen toegankelijk voor specifieke gebruikers.

Het verschil zit met name in het doel en klantgroep en daarmee de gewenste functionaliteiten. Wat uw ambities ook zijn, met een portal zet u de juiste stap!

Soorten portalen

Klantportaal: beveiligde webomgeving waarin klanten diverse zaken online zelf kunnen regelen

Inkoopportaal: Van bestelling tot levering wordt volledig geregeld in één beveiligde webomgeving

Medewerkersportaal: ingelogde werknemers kunnen alles regelen rondom hun dienstverband

E-commerce portaal: gebruikers (b2b, b2c) bestellen zelf producten en diensten beveiligd online

Intranetportaal: (beveiligde) personeelsmededelingen tot en met het delen van documenten en kennis

Leveranciersportaal: realtime inzicht in voorraadgegevens en facturen met online bestelmogelijkheid

Clientportaal: clienten kunnen hun zorgdossier op elk gewenst moment in beveiligde omgeving inzien

Mijn-omgeving: beveiligd portaal van (semi)overheden (o.a. mijn.overheid.nl, mijn.belastingdienst.nl).

 Met een klantportaal staat u 24/7 klaar voor uw klanten

Klantportaal uitgelicht 

Een eigen klantportaal is een slimme oplossing voor organisaties die de volgende stap in digitalisering en klantbeleving willen zetten. Met een klantportal staat u immers 24/7 klaar voor uw klanten en komt u tegemoet aan de steeds hoger wordende klantverwachtingen. Ook voor uw organisatie zelf is een klantportaal voordelig: meer efficiency, meer meetbare productiviteit, meer inzicht in klantgedrag en meer sturing op KPI’s. Verschillende informatiestromen en processen worden geïntegreerd in één centrale klantomgeving. Een goed klantportaal verhoogt de klanttevredenheid, verbetert de service en zorgt voor een betere klantrelatie. Start dus nog vandaag met het laten bouwen van een klantportal. 

Mogelijkheden van een portal voor uw klant 

Met een portaal speelt u in op de veranderende vraag naar selfservice-opties. Uw klantgroep heeft altijd toegang en kan daardoor locatie en tijdonafhankelijk alle zaken regelen op één plek. Daarmee maakt een portaal het voor gebruikers makkelijker om digitaal te werken en zaken te doen. 

desktop portal

5 redenen om een portal te laten bouwen

Een portal biedt alle gebruikers meerwaarde: voor medewerkers, klanten en leveranciers. En niet te vergeten voor uw organisatie zelf. Met een portaal biedt u optimale klantbeleving én workflow. U digitaliseert immers al uw werkprocessen op éen plek. 

Betere dienstverlening
(24/7 self-service)

Snelle doorlooptijd door geautomatiseerde processen

Realtime inzicht in de (status van) offertes, orders, historie en facturen

Privacy en transparantie met unieke login en inzicht in informatie

Optimale klantbeleving in één centrale klantomgeving

De voordelen van portalen

Een portal biedt alle gebruikers meerwaarde: voor medewerkers, klanten en leveranciers. En niet te vergeten voor uw organisatie zelf. Met een portaal biedt u optimale klantbeleving én workflow. U digitaliseert immers al uw werkprocessen op éen plek. 

Betere dienstverlening
(24/7 self-service)

Snelle doorlooptijd door geautomatiseerde processen

Realtime inzicht in de (status van) offertes, orders, historie en facturen

Privacy en transparantie met unieke login en inzicht in informatie

Optimale klantbeleving in één centrale klantomgeving

iPhone met afbeelding van dashboard portaal

Zo bouwen wij uw portaal 

Op basis van uw doelstellingen, bedrijfsprocessen en wensen ontwikkelen we een portaal met een groot gebruiksgemak en een intuïtieve mobielvriendelijke user interface. Dit zodat uw klantgroep ook daadwerkelijk en met veel plezier het portaal gebruikt. Kies daarom een portal van Netzozeker. 

Elk bedrijf is anders, heeft andere processen, andere doelgroepen daarom vraagt elke portaal om een eigen aanpak. De eerste stap is dan ook altijd een software bedrijfsanalyse waarmee we de verbetermogelijkheden en knelpunten in kaart brengen. Bij een maatwerk portaal kan iedere gewenste functionaliteit gecreëerd worden en heeft u niets van doen met overbodige functies. Kies voor functionaliteiten die passen bij uw organisatie, doelen en klantgroepen. 

U krijgt daarmee een portal dat niet alleen uw processen ondersteunt, maar ook optimaal presteert. Met alle nieuwe mogelijkheden om uw bedrijfsprocessen te digitaliseren van dien. 

 

TIPS VOOR HET ONTWIKKELEN VAN EEN PORTAL ONTVANGEN?

Vraag de whitepaper “self service portalen” aan.

Koppelingen met portalen 

Netzozeker kan ook zowel uw eigen systemen, als systemen van klanten, leveranciers, dealers en resellers aan te sluiten op uw portaal met koppelingen. Denk aan koppelingen met e-commerce pakketten als Magento, prestoshop of Woocommerce en ERP pakketten als SAP, AFAS, Exact Globe, Navision. 

Laptop met koppelingen naar systemen

 Koppelingen in een portaal maakt dubbele invoer in systemen overbodig.

Smart Industry 

Portalen worden dan ook gezien als een belangrijke stap in het digitaliseren van bedrijfsprocessen. De ontwikkelingen op het gebied van technologie en IT gaan snel. Dat noemen wij Smart Industry. Zorg ervoor dat uw organisatie ook toekomstbestendig is. Stel niet uit tot morgen, maar start nog vandaag met een portal maken. Bel Netzozeker voor advies. Wij helpen u graag. 

Wat de ambities van uw bedrijf ook zijn, met een digitale portal zet u de juiste stap!