Netzozeker Service Level Agreements (SLA)
We doen er vanzelfsprekend alles aan om u als klant te helpen. De standaard responstijd en aantal uren technische support is afhankelijk van het door u gekozen SLA pakket (Service Level Agreements). Deze SLA pakketten bestaan uit beheerdiensten, onderhoudswerkzaamheden (correctief en preventief), hosting, functionele- en technische ondersteuning. Op basis van de mogelijke bedrijfsrisico’s maken we samen afspraken over responstijden, updatebeleid en support. Dit biedt gemak en veel Netzozeker-heid.
Netzozeker veiligheidsscan
Netzozeker levert nieuwe applicaties altijd standaard op met een Web Application Scan. Met deze veiligheidsscan testen wij de applicatie uitvoerig tegen de meest voorkomende veiligheidsrisico’s. Wij leveren pas op als er geen enkele kwetsbaarheid wordt geconstateerd. Wilt u nog meer Netzozekerheid? Sluit dan een onderhoudscontract af voor een periodieke veiligheidsscan waarmee tijdig kwetsbaarheden kunnen worden gedetecteerd en opgelost.
Eigen hosting platform
Met de ICT-oplossingen, applicaties en hosting van Netzozeker draait uw bedrijf soepel en stabiel. Netzozeker heeft haar eigen hosting platform om de veiligheid van de servers en data te garanderen. Daarnaast is het voordeel dat we alles zelf in de hand hebben en niet afhankelijk zijn van andere leveranciers. Wij kunnen u hierdoor altijd snel en direct helpen. Bij ons dus geen kastje naar de muur verhaal. Netzozeker houdt uw bedrijf feilloos up to date.