ASSET MANAGEMENT SOFTWARE NABOUWEN

Voor alle ‘assets’ of ‘activa’ binnen een bedrijf – digitaal of fysiek – bestaat er beheersoftware: asset management software. Deze software helpt om voorraden en overzichten efficiënt en werkbaar te houden. Dat stroomlijnt bedrijfsprocessen en levert flinke kostenbesparingen op. Als deze software niet meer up-to-date is, is het slim om deze te laten nabouwen

LEES VERDER

 

Wanneer uw asset management software niet meer naadloos aansluit bij uw bedrijfsprocessen en die van leveranciers, klanten en relaties, wordt het tijd deze te moderniseren. Asset management software is juist bedoeld om de efficiency van uw processen te bevorderen. Wanneer het verouderd is, werkt het eerder remmend of zelfs verstorend. U kunt ervoor kiezen om over te gaan op volledig nieuwe asset management software, al dan niet in de cloud. Dit is doorgaans een risicovolle en kostbare aangelegenheid. Helemaal omdat deze software raakvlakken heeft met veel verschillende bedrijfsprocessen. Doorbouwen op het bestaande is vaak slimmer en veel goedkoper. U weet wat u hebt en door dat te laten nabouwen door de experts van Netzozeker weet u ook zeker wat u gaat krijgen.

 

 

Dit is hoe we uw ASSET MANAGEMENT software nabouwen

  • We bouwen uw Asset management software programma exact na, maar dan volgens de eisen van deze tijd. Uw voordelen: geen beveiligingsrisico’s, de software werkt perfect op al uw (nieuwe) hardware en u heeft alle bekende functionaliteiten.
  • We verbeteren de Asset management software op basis van uw gebruikerservaring. Wat kan handiger, sneller en efficiënter? U krijgt een programma dat niet alleen uw processen ondersteunt, maar optimaal presteert. Met alle nieuwe mogelijkheden om te innoveren van dien.
  • We zorgen dat u overal toegang heeft tot uw programma’s (in de cloud) via ieder device: smartphone, tablet en desktop.

Wat zijn de voordelen?

Met gerenoveerde asset management software kan uw bedrijf weer serieuze efficiencyslagen maken. De aansluiting met interne tools, nieuwe distributiekanalen en systemen van leveranciers, relaties en klanten, verloopt weer probleemloos. Door uw bestaande systeem door Netzozeker te laten nabouwen, behoudt u al het goede, terwijl u er uw volledige wensen- en eisenlijst aan kunt laten toevoegen. Alles wat tot voor kort ondenkbaar was, komt nu binnen handbereik. Bovendien minimaliseert u risico’s en is de impact op de gebruikers klein. Uw medewerkers zijn immers al vertrouwd met de bekende functionaliteiten. De mensen hoeven alleen de nieuwe mogelijkheden binnen de vertrouwde omgeving te leren kennen. In plaats van de gebruikelijke weerstand, zullen zij vooral enthousiast zijn over het ‘nieuwe’ systeem. De overgang naar het vernieuwde systeem verloopt gegarandeerd soepel zonder dat het werk onderbroken hoeft te worden. Uw bedrijf voldoet weer aan alle regels qua security en privacy en uw nieuwe software blijft gesynchroniseerd met uw eigen database(s). Anders dan bij standaard asset management software suites betaalt u niets voor overbodige functionaliteit. 

Meer weten?

Meer weten over het nabouwen van uw asset management software? Neem contact met ons op.

 

 

DE voordelen voor u als klant

Naadloze overgang van oude op nieuwe software

Kosten- en tijdsbesparend, snelle terugverdientijd

Verbeteringen op basis van uw ervaringen, slimmere software

Impact minimaal voor medewerkers (vertrouwd)

Toekomstbestendig, goed onderhoudbaar en uitbreidbaar

DE voordelen voor u als klant

Naadloze overgang van oude op nieuwe software

Kosten- en tijdbesparend, snelle terugverdientijd

Verbeteringen op basis van uw ervaringen, slimmere software

Impact minimaal voor medewerkers (vertrouwd)

Toekomstbestendig, goed onderhoudbaar en uitbreidbaar

Wat kan er allemaal?

Een trend binnen asset management software is het gebruik van machine learning (ML). Door de mogelijkheid van ML en algoritmen toe te voegen aan uw software, geeft u een nieuwe impuls aan de automatisering van al uw beheerprocessen. Of dat nu is voor uw mediabestanden, contracten, facturen en incidenten, of voor uw voorraden, lifecycles, personeelszaken, software of hardware. Resultaat: een nog hogere efficiency in de categorisering, het delen en benaderen van uw assets. 

Een andere trend is het werken via de cloud. De professionals van Netzozeker kunnen uw bestaande asset management-software cloud-ready maken. Daardoor krijgen alle medewerkers toegang tot hun programma via internet, zodat ze ‘anytime, anywhere’ vanaf ‘any-device’ in het systeem kunnen werken. Het is ook mogelijk om de toepassing in de toekomst zelf uit te breiden of aan te passen. Zo kunt u bijvoorbeeld gebruikmaken van open-API’s om zelf dashboards en rapportages te creëren. Dit en nog veel meer is mogelijk wanneer u besluit uw bestaande systeem te laten nabouwen. Uw wensen worden realiteit.

OOK DIRECT UW ASSET MANAGEMENT SOFTWARE SLIM NABOUWEN?

Neem contact met ons op of plan direct een afspraak.